Saturday, September 30, 2006

Where do I begin...?


Today is Saturday, September 30th 2006...
I have been living for 32 years in this world...
What have I reached for the life I spent ?
Except I realized that I am a guy who struggling for what I believed...that I am different, in unique way God created

Apakah itu suatu kebanggan...?
Apakah itu suatu penderitaan...?
Biarlah waktu yang akan menjawabnya..

All I wanna do is...
Doing the best in my life for goodness for as many as people...
I believe that it is not the quantity of life which important, but quality of life...



Love is God's gift to human race...
Love is nature power I shall face...
To give me life in bliss...

6 Comments:

Blogger sonny_chambari said...

satu hal yang aku tunggu B U K U mas yang pernah mas cerita sama aku.
mas udah melangkah setapak kedepan,lewat blogger ini,mas udah bagus kog seperti yang aku kenal.
tapi karakter leo punya keinginan kuat untuk sesuatu yang di harapkan.tapi aneh khan kalau mencipta tapi tidak merasa,seperti Andre Aksana yang punya " Lelaki Terindah " buat orang berpikir apa dia sama punay kisah seperti buku tersebut.
dari blogger mas aku suka kisah Philadelpia, sejati banget.
terus maju kalau blogger ini punya tujuan untuk buku mas,kalau kurang bahan aku siap bantu.he.he
kadang juga berpikir bagaimana kita mendapatkan cinta sejati kita tanpa menyakiti hati orang2 yang kita sayangi di sekitar kita?
yang aku tangkap dari blogger mas 2 hal.1.mas mau bikin buku
2.mas cari soulmate,he.he
btw,maju terus yach.
aku selalu berdoa untuk sukses mas
tetap isi yg baru,aku akan terus bantu kasih masukan kalau mas menginginkannya.

salam

9:53 AM  
Blogger Are you my soulmate? said...

Sonny,
I really wanna continue my writing, unfortunately I always had no time to do. Just hope I will have spare time. Thanks for your comment, Bro...I appreciate it!

6:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

that is extremely beautiful well the parts i do understand

12:46 AM  
OpenID dragongods said...

u xxxx???


heE...heE...

6:22 PM  
OpenID dragongods said...

Hi Oom, salam kenal

6:23 PM  
Blogger Are you my soulmate? said...

Salam kenal juga Dragongods...Hope u enjoy my blog !

2:30 AM  

Post a Comment

<< Home